Game of Thrones olaylarından bir yüzyıl önce, iki beklenmedik kahraman Westeros'ta dolaşıyordu... genç, saf ama cesur bir şövalye olan Uzun Sör Duncan ve onun ufak tefek yaveri Egg.
Büyük bir game of thornes fanı olarak büyü ejderha vb şeylerin olmadığı bu dizide kan ve entrika etrafında dönmesi ayrıca eğlenceli geldi ve çok güzel bir anlatım şekli ile dizi oldukça hoşuma gitti ve global olarakda beğenildi suanlık yeni bölümü heyecanla bekliyorum
House of dragon bütünüyle orijinal yazardan çıkmadı ve o dizi daha çok kemik kitle için bir dizi olarak yapıldı targaryen dönemini detaylı şekilde antailmasi için bir yapıldı game of thornes ile kıyaslamak kötü bir seçim ve sevmemen cok doğal genel kitle için yapılmadı ve game of thornes finalini eleştirmek saçma çünkü ortada bir final yok serinin o izlediğimiz dizi bitsin diye yapılan saçma bir finaldi A Knight of the Seven Kingdoms daha çok game of thornes gibi özenle çalışmış bir dizi genel kitle için yapıldı o yüzden tavsiye ederim
Ben de izledim ve seninle aynı kafadayım diyebilirim 😄 Ejderhasız, büyüsüz bir Westeros fikri ilk başta “eh acaba sürükler mi?” dedirtmişti ama karakter odaklı anlatım o kadar iyi ki hiç aramadım bile.
Dunk ve Egg’in dinamiği çok tatlı, diyaloglar da tam dozunda. Hem GoT’un karanlığı hem de hafif bir macera havası var, bu dengeyi sevdim. Yeni bölümü ben de pusuya yatmış bekliyorum 😌🩸🐎
2019 da bitmiş diye biliyorum game of thornes Şu an 2026 yılındayız yeniden final istiyorsun fakat orijinal yazar daha hala bile kitaplarında final bölümü yazmadı gördüğün final sahte bir final yeniden final çekilsin demenden bence çok saçma dizi o zamanlar prime dönemindeydi neden bir daha çekilsin
Finali seven bir kişi bile gördüğümü hatırlamıyorum popülerlik mevzusuna gelirsek yeniden final çekseler bu diziden 10 kat fazla izlenir. Hazır çok geç olmadan yapmaları lazım diye düşünüyorum. Kimene olduğy umrumda değil mantık olsun yeter
Ya finali neye göre çekecekler orijinal yazardan final gelmedi ki gelirse bir gün anca o zaman olabilir onun dışında ihtimal vermiyorum çekilmesi için imza toplandı global olarak yeni bir final göremiyorum orijinal yazardan gelecek bir final anca tatmin eder bizi adam evreni yaşıyor çünkü ama o heriften final beklemekte kötü bir seçim çünkü linç baskısından adam yazmak istemiyor zaman kazanmak istiyor yapıyorum ediyorum diyip dizinin 4. Sezonundan beridir sene 2026 hala kapandım kendi alanıma yazıyorum diyor dövmek lazım adamı
En İyi Cevaplar