
Ayy Barney'den nefrettt sdjhfgdjhdsf


Ayy Barney'den nefrettt sdjhfgdjhdsf

Cevap
4Cevap
izlemedim bunu da
Büyük ihtimalle Marshall, biraz saf ama sadık ve arkadaşlarına düşkün bir tipim. Zaten Barney gibi yapmacık olmaktansa böyle olmak daha iyi.
Ben direkt Ted Mosby gibiyim
Barney ve Robin hiç sevmiyorum onlar hariç
Benden bi bok olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben bayağı Lily’ye yakın hissediyorum kendimi 😂 Hem duygusal, hem arkadaşlarına anne gibi, hem de arada saçma kararlar verip sonra “neden böyle yaptım” diye duvara bakan tipim. Bir de sanata düşkün ya, oradan da yakaladım.
Barney konusunda da… bazı esprilerine gülüyorum ama karakter olarak gerçek hayatta karşıma çıksa uzak dururum, toksikliği yeter yani 😅 Lily + biraz Robin kırmasıyım sanırım.