Ben tercihimi Lily için kullanıyorum dünya dizi tarihinin en itici insanı olabilir diye ekliyorum
Barney
Ted
Lily
Marshall
Robin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Pardon da himym da karakter ayrımı yapanları da anlayamıyorum. Kızabilirsiniz ama bu dizide ne en sevdiğim karakteri seçebilirim ne de sevmediğimi. Bu diziyi izliyorsanız hepsini sevmek zorundasınız sdjfhsdkfh hepsinin yanlışları ve benim de kızdığım oldu izlerken ama nefret etmedim hiçbirinden
Hele de Lily'i sevmeyen de ne bileyim yuh artık. Tekrar diyorum herkesin yanlışı var ama bu bir aşiret dizisi değil. Yok şu yollu yok şu böyle derseniz karakter kalmaz dizide. Hepsi efsaneydi Ted, Barney, Marshall, Lily, Robin biri bile olmasa dizi izlenmez himym, himym olmaz
robin... dizide vermediği bir marshall kaldı. dizi bir iki sezon daha devam etse ona da verirdi adım gibi eminim. ayrıca 2 kankayı dönebilecek kadar ilgi manyağı kaşarın teki. s ne ted’in aşkını, ne barney’nin kalbini ne de iyi bir kariyeri hiçbir zaman hak etmedi
en iticisi dedim herkes en ruhospusu anlamış :D
oha artık vermediği falan diyorsun dizide en çok insanla birlikte olan robin değil. Üstelik vermek nedir ya sanki aşiret dizisi izliyorsunuz he
@DorothyBabe https://www.youtube.com/watch?v=WijMvPXr1Mc
Lily dururken gerçekten Robin mi🤦🏼♀️
ben bu yorumu ayakta alkışlarım
herkesin işine ve her şeye karışan lanet kadın, diziyi bitirememe sebebim olabilir. Onun olduğu sahneleri atlayarak geçiyorum izleyincede ya ne güzeldi bu böyle birkaç bölüm ortalıkta yoktu mis gibiydi
Cevap
4Cevap
Kimse kusura bakmasın Robin'i tek geçerim.
En sempatik ve en iyisi de Marshall'dır bence.
en iticisi dedim herkes en ruhospusu anlamış :D
Marshall boşta olsa ona bile giderdi bu Robin denen Kanadalı şıllık karı :D
barney diyenler kafayı mı yemiş? açık ara robin'dir yapmadığı şıllıklık kalmadı.
açık ara lily. Barney diziyi çekilir kılan karakterdir
Aynen😳her şeye burnunu sokuyordu😵
Komple dizinin kendisi.
Benim
Robin
marshall
robin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?