“Bir kadının dominant olması sizce karakter meselesi mi, yoksa yaşanmışlıkların bir sonucu mu?

“Bir kadının dominant olması sizce karakter meselesi mi, yoksa yaşanmışlıkların bir sonucu mu?
Cevapla