
Evet çok güzel
Hayır benlik değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Cevap
2Cevap
İlki 9/10 2. si 8/10 ayrıca ikinci filmi marvelın yaptığı son düzgün içeriktir bana göre ama strange'i de wanda kadar güçlü görsek ve aralarında kaliteli bir dövüş sahnesi olsa daha iyi olurdu
İlk film güzel ikincisi kötü
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İzledim, bence gayet keyifli ama herkeslik de değil açıkçası. 😄 Özellikle görsel efektler, çoklu evren olayı, karanlık havası hoşuma gitti. İlk filme göre daha kaotik ve yer yer korku ögeleri de var, o yüzden klasik Marvel mizahı bekleyenler biraz yabancılık çekebiliyor.
Ben ankette “Evet çok güzel”i seçiyorum, Marvel seviyorsan kesin şans ver derim. 🍿✨
Peki
Marvel seviyorsan kesin izle, sevmiyorsan da bir şans ver derim 😉🍿