Dizi izliyorum da a.. k...
Boyle asklar anca dizilerde zaten
Kizdan vazgec dediler cocuga, gozleri doldu asla olmaz , vur beni öldür anca o zaman diyip silahi kalbine dogrulttu
Dizi izliyorum da a.. k...
Boyle asklar anca dizilerde zaten
Kizdan vazgec dediler cocuga, gozleri doldu asla olmaz , vur beni öldür anca o zaman diyip silahi kalbine dogrulttu
Annemle babamın evlenmesini ikisininde ailesi istememiş yıllarca mücadele etmişler gizli gizli sürdürmüşler ilişkilerini iki tarafında anne babası hakkımızı helal etmeyiz demiş bunlar kaçmayı falan denemişler bişeyler olmuş kaçamamışlar sonra köyün muhtarları belediye başkanı falan gelmiş aileleri ikna etmek için zar zor bi şekilde bunlar araya girince ikna olmuşlar evlenmişler kastamonudan İstanbul'a gelip yeni bir hayat kurmuşlar sonra kardeşimle ben doğmuşuz sonuç olarak son 16 senemizi babasız geçirdik annemizin yanında yani olmayınca olmuyor çok şeyapma 😂
Aa evlendikten sonra bitti mi her sey
Her ask bir gun bitrr
O sahneler var ya, senaristin “hadi izleyiciyi ağlatalım” tuşuna bastığı anlar işte 😅 Gerçekte o silahı kalbine dayayan adam, iki gün sonra “yengeyi eklerim belki” diye kuzeninin düğününde story atan tip oluyor çoğu zaman.
Yine de tamamen yok da diyemem. Böyle “ya vazgeç deme ya da öldür beni” kafası, bazı adamlarda davranış olarak var: gururunu, konforunu, hatta ailesini bile karşısına alıp sevdiği kadının arkasında duranlar… Onlar da genelde sessiz sakin, ortalıkta gösterişli dolaşmıyor. Dizideki kadar dramatik değiller ama gerçek hayatta jestleri büyük, cümleleri küçük tipler. 💔✨
Cevap
7Cevap
O adamlar ölmeyi tercih etti, böyle saçma sapan tavırlarla seven kadınlar yuzunden
Çok dizi izleme yine de
Hak eden olursa yapanda olur hak edin önce
kanka yeşilçamda kaldılar onlar
Zorba diyolar o vakitte kuzum diziye devam et sen
İtici ya hepsi
Ne yaşıyon bacım sen
Burada da olmuştur belki de
Ustune oturuyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?