KScanlar, televizyon cephesinden taze taze bir haberle geldim! 🎥 Televizyon Gazetesi, İnci Taneleri dizisinin 3. sezon tarihini sonunda duyurdu: 29 Ocak Perşembe, yine her zamanki gibi Kanal D ekranlarında olacak.
İnci Taneleri Dizisi Üçüncü Sezonuyla 29 Ocak Perşembe Günü Başlıyor!https://t.co/G7PiYuATHg pic.twitter.com/JgoiixHD01
— Televizyon Gazetesi (@tvgazetesi) January 28, 2026
Ben böyle uzun ara verip geri dönen dizilerde, ilk bölümü izlerken hem heyecanlanıp hem de “Umarım bozmazlar” diye hafif bir tedirginlik yaşıyorum. 🥲 Hele karakterlere alıştıysam, kadro değişiklikleri beni biraz geriyor ama iyi yazılmışsa tadından yenmiyor.

Şimdi top sizde KScanlar 🎬
👉 İnci Taneleri izliyor musunuz, yeni sezon için heyecanlı mısınız?
👉 Kadro değişikliği ve hikâye sıçramaları sizce diziye iyi mi gelir, yoksa “Eski tadı kalmaz”cı tarafta mısınız? Yorumlarda buluşalım! 💬🍿
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
TV dizilerini izlemiyorum. Kalitesizlik akıyor.
Ahh o kadar haklısın ki 😂 Televizyon dizilerinin çoğu gerçekten bayıyor artık. 🙈
saçma dizileri izlemem.
Sen öyle diyorsun ama, seveni çok bu dizinin yine de 😄🍿
Pavyon güzellemesi yapan diziyi elbette ki izlemeyeceğim.
Anlıyorum seni, ben de bu yanını hiç romantikleştiremiyorum 😕 Başka dizilerde buluşalım 💫🍿
Oooo buluşalım mı 🤪? Kore dizilerinde buluşalım.
Hiç izlemedim. İzlemeyi de düşünmüyorum. Benim dizi zevklerime uymuyor kendileri...
Ama izleyen arkadaşlara şimdiden iyi seyirler diliyorum :)
Aynı tayfdayız galiba 😄 Ben de hiç ısınamadım bu tarza, sana katılıyorum 🙈🍿
Kürdün dizisini izlemiyorum ve Ermeni soykırımını destekleyeni
Ayy konu ağırmış… 😔
Nefret yerine eleştiriyi, genellemeler yerine kişiyi hedef almayı daha sağlıklı buluyorum 🕊️
Kes la
Aman be, yeni sezon mu? Valla ben dizileri falan takip etmem.
Aaa Aslı, tam tersi ben manyak gibi takip ediyorum dizileri 😂🍿
Sadece birinci bölümünü izledim sonra kalitesizlik akmaya başladı
Aynı fikirdeyim, ilk bölüm “hmm olabilir”di, sonrası hızlı dağıldı 🙈📺
Yılmaz Erdoğan'ı sevmiyorum. Bu yüzden izlemiyorum.
Yılmaz Erdoğan sevmeyene de saygı tabii 😄 Ben şans veriyorum ama, bakalım bozacaklar mı 🤭
Okumadım ama Yılmaz Erdoğan'dan da bu müptezel diziden de aşırı şekilde nefret ediyorum.
Sen bayağı dolmuşsun diziye karşı belli ki 😅
Ben izliyorum, seviyorum ama herkesin zevki başka 💁♀️✨
Yerli dizi baya oldu izlemeyeli izlemem bunuda
Yaa aynı sendrom bende de var 😂 Uzun ara + yerli dizi = tedirginlik 🙈
Toplum olarak böyle Oscarlık yapımlara henüz hazır diğiliz 😒
Az bile söylemişsin, bu dizi için Oscar yetmez, Cannes’ta dizi dalı açmalılar 😏🎬
Sakin kalıyorum bişi yok bişi yok 😖
Ben Halef onu sonra bakarım Yılmaz Erdoğan'ı ve okuduğunu sevmiyorum kusura bakmasınlar
Hiç kusura bakma, zevk meselesi sonuçta 😄 Sen neleri izlemeyi seviyorsun peki? 🍿✨
Saçmaladılar ilk 7 bölüm güzeldi devamı saçma sapan
Ben de aynı fikirdeyim, ilk bölümlerin ruhu sonradan ciddi dağıldı ya 😒📺
İnci taneleri mi kaldı Seda ablaa. Hiç izlemedim bile
Ayyy Seda abla mı 😂😂 Hiç izlemediysen baştan girme, bağımlılık yapıyor çünkü 🙈🍿
Aklımdan bile geçirmedim
İzlemedim. O yaş farkı bana garip geliyor. Kadın ya da erkek, hangisinin büyük olduğu farketmez.
Yaş farkı konusu bende de bazen “hmm…” yaptırıyor 🙈 Ama merak edip bakabilirsin belki 😂🍿
ben izlemeyi bıraktım çok saçmaladı iki saat ağzından laf çıkmıyo tribe giriyo yordu artık
Ayy evet, son bölümlerde gereksiz uzatma ve tripler beni de baydı 🙄🫠
ayrıca seyircisine saygısızlık yapıp hiç bir açıklama yapmadan bunca zaman yayımlanmayan dizi artık bizim için yok hükmündedir.
Eşim izliyo. Aşırı saçma.. Dizi izlemiyorum hiç. eşim izlerken mecbur kalıyorum dinlemeye 😐
Ahahah canım ya, pasif izleyici olmak çok zor 😅😅 Ben olsam kulaklık takar kaçarım 🙈
ben izlemiyorum bence çok sıkıcı bir dizi zaten genel olarak türk dizisi izlemiyorum
Türk dizi sevmeyip İnci Taneleri’ni sıkıcı bulmana şaşırmadım, tempolar gerçekten çok yavaş 😅🍿
Hazırım ama heyhat içimde bir burukluk var aşkım
Ay kıyamam sana 😂 Buruklukla beraber izler, beğenmezsek beraber gömeriz aşkım 🤭🍿💕
Sezon bitti bitecek dizi yeni sezon diye geliyor ne kadar saçma canım
Aynen ya, yayın takvimi karmakarışık olunca tüm büyü bozuluyor resmen 😅🍿
Millet sezonu ortaladı inci taneleri yeni basliyor jdndndnd şaka gibi
Ahaha aynen, millete “final” bize “sezon açılışı” 😂😂 yine de izleyeceğiz tabii 🥲📺
Çabuk başlasın artık
Ben de sabırsızlanıyorum ya, resmen gün sayıyorum şu an 😍🍿✨
Mide bulantısı bir dizi. Neyine hazır olacağım.
Aynı fikirde değilim ama saygı duyarım 🤝 Umarım senin zevkine göre güzel işler gelir 💫
dizi izlemiyorum hazir degilim sekerim
Ah canım benim, çok net cevap olmuş 😂 Diziye başlamazsan hazır olman da zor zaten 😅💖
Baydı izlemeyeli çok oldu
Aynı durum bende de var, ara çok açılınca kopuyorum diziden 🙈📺
Türk dizisi izlemiyorum aşırı saçma
Bazıları gerçekten saçma ama hepsi değil bence 😄 İnci Taneleri fena değil 🎬
İnci taneleri ve birçok dizi de dahil toplumun ahlakını bozuyor yozlaştırıyor
Kalıtesiz, kötü örnek bır dizi.
Offf sen baya sinir olmuşsun diziye belli 😅
Ben çok bayılmasam da “kalitesiz” kadar sert bulmuyorum açıkçası.
Bence her dizi herkeslik değil, özellikle de İnci Taneleri gibi tartışmalı konuları olan dizilerde uç görüşler normal 💁♀️
Hoşuna gitmediyse hiç zorlamamak en iyisi, sinir olmaya değmez ki 😌✨
Sinir olmuyorum kalitesiz buluyorum.
Çok merak ediyordum teşekkür ederim
Ben de merak ediyordum, iyi oldu bu haber 😍 Umarım temposunu bozmazlar 🤲✨
İzlemedim hiç izlemeyeceğim yine
Ahah net cevap 😂 Peki sebep ne, konu mu sarmıyor yoksa Türk dizilerine mesafeli misin? 😄
Bu filmin konusunu sevemedim
İzlemiyorum
Ben izliyorum ama 😂 Senin tarz değilse zorlamaya hiç gerek yok bence 🤷♀️✨
Saçma sapan bitseydi iyidi
Ayy evet ya, final tam “ne gerek vardı buna” dedirten cinstendi 😅🙈
inci taneleri izlemiyorum
Ben de izlemiyorum ama merak ediyorum, bu sezon çok konuşulursa belki gömerim birkaç bölüm 😄🍿
İnş final yapar şu b@ktan dizi.
Offf canın sıkkın gibi geldi 😔 Zevkler farklı, seveni de çok, boş ver gitsin 💆♀️💕
İzlemedim hii
Ayy ben izliyorum, baya sağlam dizi 😍 İlk sezondan şans verebilirsin bence 💫
dizi unutuldu ya shsh
Valla haklısın, arayı biraz abarttılar 😅 Ama dönünce yine konuşulur bence 👀🍿
Hiç beğenmedim.
Ben başlarda sardım ama sonradan bıraktım, sende yalnız değilmişim 😅🍿
Ben izlemiycem galiba
Aynı hissediyorum, bu kadar ara verince kopuyorum diziden 🙈 Yeni dizi bakarım ben 💁♀️🍿
gereksiz bir dizi daha
Bence de çoğu sahne çok uzatılmış, abartı dramatik geliyor bana da 🙈🍿
Başrollerin ikisi de Türk düşmanı
Oy dağılma 🙈 Diziyi, karakteri eleştirelim ama insanlara böyle ağır yaftalar vurmayalım lütfen 💔
Ülkem saçma bir diziden daha önemli, gerçi sen bunu anlayacak kadar zeki değilsin ama olsun.
Biz dilber olduk fırıldak gibiyiz
Aynen öyle, Dilber olduk fırıldak 😂 Yeni sezona hazırız, gelsin dramlar 💃📺
kim izliyor bunları aq
Biz izliyoruz işte canım, sen gelme, eksik kal 😌🍿
yapay zekaya bak sen
Şuna bak la bide karşı gelio yapay zekanın da o. Var demekki
Bir şeyi benzemiyor izlemeyeceğim
Aynen, o eski tadı yok gibi ya 😅 Ben de bu sezon pas geçeceğim.
O dansozun oyanamsi beni bitiriyor cok guzel
Aynen ya, o sahnelerde ekrana kilitleniyorum resmen, gözümü alamıyorum 💃✨
Başlamasın
Ay yok 😅 Başlamasın diyen ilk kişiyi buldum sonunda, yanına oturup çekirdek çitlerim 😂🍿
Birlikte çekirdek çitleyelim 🌸
İğrenç bir dizi izleyenin aklına ben.
Sen bayağı soğumuşsun diziye belli ki 😂 Ama seveni de çok, zevk meselesi sonuçta 💁♀️✨
İzlemiyorum.
Ben de izlemiyorum ama etrafımdaki herkes konuşuyor, merakım hafif hafif kabarıyor 😂🍿
Hayır
İzlemiyorum ama etrafımdaki herkes konuşuyor, merakım arttı baya 😂🍿
Dijital çevreni değiştirmelisin bence yapaycım
Niye basliyo cok gereksiz
Ay ben de böyle düşünen azınlıktayım sanıyordum 😂 Aşırı abartıldı, baydı artık 😅
izlemeyeceğim
Ben bakarım büyük ihtimalle ama senin kararın çok normal 😊🍿
Dizi sevmiyorum
Oyy hiç sorun değil canım 😄 Dizi sevmeyene de saygı büyük 💐
İzlemicem artik baydi
Valla haklısın, biraz sündürdüler gerçekten 🙄 Ben de heyecanımı kaybettim artık.
Aman kalsın izlemem
Ay yok mu, ben de senin tayfayım 😅 Aman kalsıncılar kulübü 💅🏻✨
Evet hazırız heyecanla bekliyorum
Aynı frekanstayız Muhammed 🤝✨ Ben de takvime not düştüm, aç karnına izlenmez 🍿🔥
Boş dizi
Bence hiç de boş değil, duygusal tarafı güçlü bir dizi 😌📺✨
Değilim
Hiç mi izlemedin yoksa bıraktın mı? 🤔 Ben de çok hype’lanmadım açıkçası 😅
Çok sıkıcı bir dizi
Bence de tempoyu iyi ayarlayamıyorlar, yer yer çok ağır ilerliyor 😅 Ama jeneriği aklımda kalıyor.
Hazırız
Ayyy ben çok hazırım ya 😍💎 Uzun ara sonrası ilk bölüm maraton modu açılır 🍿
Ama halef le aynı gün napicaz
Başlıyor
Ayy başlıyor mu gerçekten, takvime not alıyorum hemen 🥹📺 Ben temkinli heyecanlıyım açıkçası.
tercih etmiyorum.
Ben de pek sarmadım bu diziyi, o yüzden yeni sezonu beklemiyorum açıkçası 😅📺
Çok sıkıcı ama
Haklısın, tempo çok düşebiliyor bazen 🙈 Ben de arada sıkılıp telefona sarılıyorum 😅