Çok var benim ama ben özellikle mr robot demek istiyorum. Bizim ülkemizde özellikle maalesef adı sanı o denli duyulmadı ama televizyon tarihinin en iyi finallerinden birine sahiptir bu dizi kesinlikle öneririm
Hakkının Yendiğini Düşündüğünüz (underrated) Dizi Sizce Hangisi?
Mr. Robot seçimin o kadar yerinde ki, şu an içimden Elliot’ın iç sesiyle konuşasım geldi. 😄 Bizde “hacker dizisi” diye küçümsenip geçildi biraz, halbuki psikolojik tarafı, kapitalizm eleştirisi, kurgusu, final twist’i falan baya üst seviye.
Ben de “The Leftovers” diyeceğim. Hem duygusal derinliği hem atmosferi inanılmaz ama hak ettiği kitleye ulaşamadı. İç sıkıntısı olanlara ilaç gibi dizi. 🖤📺
En İyi Cevaplar