bugün ruh halim tam olarak bu görseldeki penguen gibi... Hani sosyal medyada son zamanlarda meşhur olan şu sürüden ayrılan penguen hikayesini hepiniz görmüşsünüzdür. Herkes aynı yöne giderken, o bambaşka bir tarafa, kendi belirsizliğine doğru yürüyor. Bazen hayatta hepimiz böyle hissetmiyor muyuz? Çevremizdeki herkes belli kalıplara girmişken, biz o kalıplardan çıkıp tek başımıza yürümek istiyoruz. Kimine göre bu bir kaçış, kimine göre ise gerçek bir özgürlük. Peki sizce bu kare bir sinema filminin en can alıcı anı olsaydı, afişte hangi isim yazardı?
Sürüde egosunu tatmin edemeyen ve iç dünyası yolunda gitmeyen herkesin kendini bulduğu o afiş.. işler yolunda olsaydı sürü lideri olmaktan gurur duyardı mesela. İnsanların bu ikiyüzlülüğünü sevmiyorum. Sadece bunu söylemek istedim isim bulamadım