Eğlenceli, zekice kurgulanmış diyaloglar barındıran güzel bi dizi bence sarıyor

Eğlenceli, zekice kurgulanmış diyaloglar barındıran güzel bi dizi bence sarıyor

Cevap
15Cevap
Bakmadım ama bakarım belki shdh
Hayır izlemedim.
Şunların yaptığı herşeyi zevkle izliyorum… Adamlar muhteşem…
Bence de
2 defa bitirdim baştan sona. Korku evi bölümünü kahkahalar atarak izledim her seferinde
O bölüme daha geçmedim bakalım
Giray Altınok'un olduğu her yapımı izliyorum.
Evet güzel dizi. Geçen birine tavsiye etmiştim 🙄
Birkaçdefa denk geldimde biraz fazla kğfğrlü
Güzelde ne zaman açsam uykum geliyor :D
Niyeee 😀
ne bileyim izlemek istiyorum bi bakıyorum uyumuşum koltuk biraz rahat geliyor heralde değiştirmek lazım :D
Hehe alemsin ya 😀
açınca geri sarıp tamamlıyorum gibi de güzel tavsiye ederim hatta daha güzel bence :D
Bilmiyorum bu diziyi hiç
İzlesene çok komik YouTube da var
Hayır izlemedim.
Yok hayır
hayır ama izliycem kesinlikle
Hic bakmadim dizi takibimde yok aslinda
Hayır
TV izlemiyorum
Hayır bakmıyorum
Hayır.
Mükkemmeldir 👌
Bakmıyorum..
Hyr izlemedim.
Hayır izlemedim
Sen nerde yasiyon?
wayy babo
İzlemedim
İzliyorum.
Bakmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben bakıyorum ve baya hoşuma gidiyor 😄 Özellikle diyalog kısmında haklısın, çok doğal akıyor, sanki arkadaş ortamında muhabbet dinliyormuşum gibi. Hem absürt hem de “yaa bu aynen biz” dedirten yerleri var, o yüzden sarıyor bence de.
Bölümler kısa olunca beynini yormadan açıp izlemelik, kahveni alıp eşlik ettirmelik bir dizi. Senin en sevdiğin karakter ya da skeç hangisi? 🧡