Eğer öyle olsa romantik ve tatlı aşklar olurdu.
Tatlı gülüşe aşık olan erkekler olurdu.
Tatlı gülüşe aşık olmuyorki erkekler 😒 dizilerde o.
Aksine odun gibi tepki veriyolar.
Erkekler reelde küstah ve kendini beğenmiş. Bişeye benzemeyen tipler muazzam güzellikte kadın istiyolar görüyorum tek burada değiller gerçek hayatta varlar :))
Mütevazi olsalar bişey demezdim tiplerine sonuçta Allah yaratmis ama çok küstahlar tepeden bakıyolar.
G. tü göbeği salmış burger king yemekten sivilceden yüzü görünmüyor "kadın dediğin prenses olacak aga. Ben bunu beğenmedim yaa" tiplerinde:/
Kadınlar paraya bakmazdi bu arada diziler hayata etki etseydi..
Erkeklerin peşinden koşmazlardi..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 