Diziler insanları etkilemiyor ki nerden çıkarıyor millet?

Eğer öyle olsa romantik ve tatlı aşklar olurdu.

Tatlı gülüşe aşık olan erkekler olurdu.

Tatlı gülüşe aşık olmuyorki erkekler 😒 dizilerde o.

Aksine odun gibi tepki veriyolar.

Erkekler reelde küstah ve kendini beğenmiş. Bişeye benzemeyen tipler muazzam güzellikte kadın istiyolar görüyorum tek burada değiller gerçek hayatta varlar :))

Mütevazi olsalar bişey demezdim tiplerine sonuçta Allah yaratmis ama çok küstahlar tepeden bakıyolar.

G. tü göbeği salmış burger king yemekten sivilceden yüzü görünmüyor "kadın dediğin prenses olacak aga. Ben bunu beğenmedim yaa" tiplerinde:/

Kadınlar paraya bakmazdi bu arada diziler hayata etki etseydi..

Erkeklerin peşinden koşmazlardi..

Diziler insanları etkilemiyor ki nerden çıkarıyor millet?
Cevapla