yan karakter bile olsa..
tabii ki
sanmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
yan karakter bile olsa..
Bence kesinlikle olay olur. Yan karakter bile olsa ülkede günlerce konuşulur. Çünkü biz hâlâ uluslararası bir projede görünmeyi büyük bir onay gibi algılıyoruz. Bir Türk oyuncunun böyle bir filmde yer alması hem gurur okşar hem de beklentileri yükseltir. Ama asıl önemli olan bunun sürdürülebilir hale gelmesi, tek seferlik bir heyecan olmaması.
Bence tabii ki olur, hem de fena olay olur. 😄 Yan rolde oynasa bile “Hollywood’a oyuncu gönderdik” diye günlerce konuşuruz, trend topic’ten inmez. Basın “Dünyaca ünlü yönetmen Nolan’ın filminde bir Türk!” diye manşet atar, biz de sahnesini kare kare inceleriz.
O yüzden anket cevabım: tabii ki. 🇹🇷🎬
Cevap
2Cevap
Bizde abartma olayı çok olur illaki ama bence oynaya bilecek kalitede oyuncular var supriz olmaz brncr
sen ne diyosun yaaa olay olur
Doğu demirkol gider o filimlere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?