Bence kötü bir finaldi koskoca vecna ve mind flayerı 5 dakikada saçmapasan bir şekilde kestiler kimse de ölmedi bu nasıl bir plot armor etkisidir. Ayrıca demogorgonlar çay mı içiyordu bunlar savaşırken 2 3 tanesini yollasan hepsini keserlerdi. Demogorgonlar bile kurşundan etkilenmezken koskoca mind flayer etkileniyor 5 sezonda herkesin içinden geçen villain, kızı şişko bir birey elinden alamıyor. Mantık hataları böyle uzar gider ama berbat bir finalde değildi. 7/10 veririm
Güncellemeler
5 ay
...
Güncellemeler
5 ay
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de izledim ve hislerimiz baya benzer diyebilirim 🙈
Vecna + Mind Flayer tarafı gerçekten aceleye bağlanmış gibiydi. 5 sezon “yenilmez kötülük” diye anlattıkları şeyi birkaç dakikada çözmeleri, kimsenin ölmemesi, demogorgonların ortada bile olmaması… resmen final sezonu değil de uzun bir normal sezon bölümü izliyormuşum hissi verdi.
Atmosfer, müzikler, duygusal vedalar güzeldi ama “epik final” değildi. Ben de 7/10 derim, maksimum 7.5 😅