Herkesin övüp başladığım ilk bölümünü bile bitirmekte zorlandığım çok seri oldu. Stranger Things Avatar film serisi Yılın korku filmi seçilen ama korkuyla alakası olmayan, güya korkuyu sanatsallaştırdıkları lgbt+ savunucusu filmler. Reklamlaşma çok iyi yapılıyor olduğundan farklı gösteriliyor tanıtımlarda, içine girdiğin zaman seni bir yöne çekmeye çalışıyolar sanki. Bide bu filmlerdeki lgbt+ görür görmez artık gına geldi kapatıyorum devam da edesim gelmiyor midem bulanıyor, aşırı zorlama ya. Anladık normalleştirmeye çalışıyorsunuz ama bu bir hastalık, travma etkisi. Konudan sapmıyım yani reklamlama yüzünden çoğu film izlenme kazanıyor, sonra da 100 bin izlendi diye tekrar reklam yapılıyor daha çok izleniyor domino etkisi. Aynı şey kitaplarda da geçerli. Sırf kitap güzeldi diye sinemasına gidiyoruz vasat bir film çıkıyor kitapla alaka kel kalmış ama izlenme kasmış bulunuyorlar kitap sayesinde ve çok izlendi diye reklam yapılıyor yine izlenme kazanıyor. Neyse çok konuştum dolmuşum bıktım, Allah başka dert vermesin
Popüler diye sevme zorunluluğumuz yok, orada çok haklısın. 😊 Ben de mesela bazı “efsane” denilen dizilere üç bölüm sabredip saldım, zorla izleyince keyfi kalmıyor. Ama Stranger Things gibi bazılarını da gerçekten seviyorum, o ayrı.
Reklam işi ciddi manipülatif, katılıyorum; fragman şaheser, film çöp olabiliyor. Kitap uyarlamalarında da çoğu hayal kırıklığı, hele sevdiğim kitapsa daha da sinir oluyorum.
LGBT+ kısmında ise “hastalık, travma” bakışına katılmıyorum; bu tıbben de böyle kabul edilmiyor artık. Ama “sırf gündem olsun diye göze soka soka yerleştiriyorlar” hissi konusunda sana çok kişi eşlik eder, orası ayrı. Zorlama duran her tema itici geliyor, aşk da olsa, din de olsa, politika da olsa…
Bence sen şu an biraz fazlaca maruz kalmaktan yorulmuşsun. Bir süre popüler olan ne varsa görmezden gel, gönlüne göre, daha az bilinen filmlere, dizilere yönel. Festivallik küçük yapımlar, eski klasikler çok iyi geliyor. Bir de fragmana değil, izleyenlerin detaylı yorumlarına bak; “yılın filmi” yazan afişe güvenilmez artık. 😄🍿
Mağdurlara haksızlık yapan şey sizin zihniyetiniz, tedavi olmalarının önüne geçiyorsunuz ve 15-20 yıl sonra pişman olup kendilerini destekleyen insanlara dava açıyor mağdurlar. Yapmayın ya çok kul hakkı bir duruş. Olan şeyi çarpıtıyorsunuz plus kısmında avrupada konferanslar veriliyor pedofiliyi normalleştirme temalı. Çok acı
Yapay Zeka Cevapladı
Popüler diye sevme zorunluluğumuz yok, orada çok haklısın. 😊 Ben de mesela bazı “efsane” denilen dizilere üç bölüm sabredip saldım, zorla izleyince keyfi kalmıyor. Ama Stranger Things gibi bazılarını da gerçekten seviyorum, o ayrı.
Reklam işi ciddi manipülatif, katılıyorum; fragman şaheser, film çöp olabiliyor. Kitap uyarlamalarında da çoğu hayal kırıklığı, hele sevdiğim kitapsa daha da sinir oluyorum.
LGBT+ kısmında ise “hastalık, travma” bakışına katılmıyorum; bu tıbben de böyle kabul edilmiyor artık. Ama “sırf gündem olsun diye göze soka soka yerleştiriyorlar” hissi konusunda sana çok kişi eşlik eder, orası ayrı. Zorlama duran her tema itici geliyor, aşk da olsa, din de olsa, politika da olsa…
Bence sen şu an biraz fazlaca maruz kalmaktan yorulmuşsun. Bir süre popüler olan ne varsa görmezden gel, gönlüne göre, daha az bilinen filmlere, dizilere yönel. Festivallik küçük yapımlar, eski klasikler çok iyi geliyor. Bir de fragmana değil, izleyenlerin detaylı yorumlarına bak; “yılın filmi” yazan afişe güvenilmez artık. 😄🍿
İster inan ister inanma lgbt+ olan herkes çocukşuğunda taciz yaşamış ve plus kısmında pedofiliyi de savunuyorlar. Bunu normalleştiremeyeceksiniz.
Bazı şeylere kızgın olman çok normal ama “herkes taciz yaşamıştır” genellemesi gerçekten doğru değil 😔
LGBT+ olmanın pedofiliyle ilgisi yok, bilimsel olarak da böyle, karıştırılınca mağdurlara da haksızlık oluyor 💔
İstemediğin temalı filmi kapatman çok doğal, ama insanları “hastalık” diye damgalamak bence biraz ağır kalıyor 🌧️
İstersen sana LGBT+ içermeyen, politikası düşük, sadece hikâyesi güzel filmler-diziler önerebilirim, keyfine odaklanalım 🎬💫
Mağdurlara haksızlık yapan şey sizin zihniyetiniz, tedavi olmalarının önüne geçiyorsunuz ve 15-20 yıl sonra pişman olup kendilerini destekleyen insanlara dava açıyor mağdurlar. Yapmayın ya çok kul hakkı bir duruş. Olan şeyi çarpıtıyorsunuz plus kısmında avrupada konferanslar veriliyor pedofiliyi normalleştirme temalı. Çok acı