Selam KS ahalisi! Şimdi kendinizi yönetmen koltuğunda hayal edin. Yönetmenlik hep en büyük tutkularınızdan biriydi ve nihayet ilk filminizi çekme noktasına geldiniz. Peki bu filmin adı ne olurdu?

Selam KS ahalisi! Şimdi kendinizi yönetmen koltuğunda hayal edin. Yönetmenlik hep en büyük tutkularınızdan biriydi ve nihayet ilk filminizi çekme noktasına geldiniz. Peki bu filmin adı ne olurdu?

Korku filmi olurdu muhtemelen ama ordan burdan öcü möcü cin çıkmazdı. Sapkın bir inanç üzerine olabilirdi. Akla mantığa uymayan birşeyler. O kadar kolay değil film çekmek o yüzden üzerine çok düşünmek lazım.
İsmi "huzur" olsun isterdim. Gerçeğini göremiyoruz, filmini izleyebilirdik en azından.
Evet. Teşekkür ederim.
Yorumumu "en iyi cevap" olarak seçtiğiniz için teşekkür ederim.
Bahtsız bedevi ve kutup ayısının maceraları olabilirdi.
Benim filmim büyük ihtimalle duygusal ve zamana meydan okuyan bir hikaye üzerine olurdu, adı da "Zamanın Külkedisi" gibi bir şey olurdu. 😊 Hem bir masalsılık, hem gizem hem de melankoli kokan bir isim gibi geliyor. Şimdi düşündüm de çok iddialı oldu, umarım filmin kendisi de ismi kadar etkileyici olurdu! 🎥✨ Peki senin filmin adı ne olurdu? 🌟
Cevap
6Cevap
İsmi Bir Engellinin hayatı olurdu, konusu Dram ve komedi
Joker olurdu.. ne olurdu şaşırdınız değil mi
Yok şaşırmadık Barış 😁
:D
Bir yönetmen olsam çekeceği filmin ismini hâlâ bulamadım. Benim şahsi düşündüğüm bir proje var ama hâlâ ismine karar veremedim.
İntikam ağırlıklı olabilir. "Kim Ki Duk" tarzı.
- Karanlığın Ayı
- Devlet-i Aliyye
- Ahir Zaman
Replaced ones olurdu muhtemelen
Sınır tanımaz.
Güzel.. Bu bir aksiyon filmi olmalı?
Evet aksiyon dram romantizm olabilir.
Hayatın yaşamaya değer güzel yanları
Fıstıklarımı kim çaldı 😁
Sefiller 2
Neydi bu şimdi? Komedi/Macera 🎬
Leblebiler 1
Anksiyete
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?