Evet arkadaşlar film yönetmeni olsaydınız, ne tür film yapardınız?
Bilim-kurgu
Komedi
Korku
Animasyon
Fantastik
Dram
Dedektif
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet arkadaşlar film yönetmeni olsaydınız, ne tür film yapardınız?
Fantastik ya da aksiyon türünde bir film yapardım. Özellikle fantastik türde olmasını isterdim çünkü bu konuda epeyce iyi bir boyutta senaryo yazma yeteneğine sahip olabilirim.
Bilim Kurgu sadece yönetmenlik değil senaristliğinide yapmam gerek elime bulaşmalı hikaye bilim kurgunun şu yönü var olmayan şeyleri sanki sana varmışçasına seni oraya getirmesi gerçeklikten çıktığı halde bilip merak uyandırması bilinç altına dolaşmaları bunu yapabilirsen ki zor ozaman iyi bir film ortaya çıkacaktr...
Bilim-kurgu, Türkiye’de çok fazla iyi örnekleri yok. Bunu yıkmaya çalışacak bir proje üretmeye çalışırdım. Biraz da psikoloji temalı bir şeyler katınca yürürdü bence.
Net dram filmi çekerdim. Dram dediysem de öyle insanları ağlatma üzerine oynayan filmlerden değil, hiç de sevmem öyle filmleri. Direkt bir konuyu anlatma ve dikkat çekme üzerine oynardım
Cevap
8Cevap
Bilim-kurgu tabi ki de
Dedemi ve kendi hayatımı anlatacak iki dizi
Ve gerçek vatanseverlerin çektiği zorlukları anlatacak bir dizi ve flim yapardım
Dedem ve bende drama giriyor
Gerçek bir vatansever çektiğimiz her zorluğu anlatmak ister dim
Çünkü görüyor kim her önüne gelen vatansever olmuş
Vatan millet ağızlarında sakız olmuş
Din ağızlarında sakız olmuş
Üniversite lerde çektiğimiz zorluğu hayatta çektiğimiz şişko beylerin zorbalığını bı biz biliyoruz
Türkiye sınırları içerisinde komedi , yurt dışı bilimkurgu
tabiki de komedi. fantastikten uçuk kurgudan animasyondan nefret ederim. dram da darlar beni
Korku hariç hepsini severim
Aksiyon yapardım muhtemelen.
Dram benim işim
erotizm
Fantastik ve polisiye severim
komedi
Bilim-kurgu
polisiye
Dram ve gizem
Polisiye
Dram tabiki
Korku😈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?