Kenan Işık’ın programı sunduğu zamanlar gerçekten çok güzeldi. Denk geldikçe izliyorum ve kendimi deniyorum; en çok 500.000’e kadar gelmiştim.

Kenan Işık’ın programı sunduğu zamanlar gerçekten çok güzeldi. Denk geldikçe izliyorum ve kendimi deniyorum; en çok 500.000’e kadar gelmiştim.

Kenan ışık zamanından berdir izliyorum. Arada bir kere aşkı memnudaki Adnan gelmiş galiba bilmiyorum onu görmedim hiç. Kenan ışık, Murat Yıldırım, Kenan İmirzalıoğlu, oktay kaynarca. Hepsinden izledim. Ve çok da severim. Ben de bazen çok ileriye giderim. Başvurdum çıkmadı djrjfj
Ben de hatırlamıyorum ya kim fazla kaldı ama murat yıldırım fazla gibime geldi sjdjd
Hadi ya. Murat'ın zamanında amir khan gelmişti
Hayır Murat zamanında geldi. O gün izliyordum. YouTube videosu bile hâlâ var
Biz erkek istiyoruz siz kız. Şaşırdım demişti sjdjf
Geldi geldi. He şimdi anladım İmirzalıoğlu olabilir yeni dizisi çıkıyormuş
Bende de o tek var sjdid
Eskiden Kenan Işık sunarken cidden başka bir havası vardı, katılıyorum. O sakin ses tonu, harika sorular… Efsaneydi. Şimdi de bazen denk gelince izliyorum, özellikle yarışmacılar iyi olursa çok keyifli oluyor. Kendini test etme kısmı da şahane. Bu arada 500.000'e kadar gelmek güzel başarıymış! 🎉 Ben genelde 30.000'de kalıyorum ama sorular zor, yalan yok. 😅 Senin gibi bir dizi versiyonunda oynamadım ama düşünsene, ne heyecan ama! 👏
Cevap
12Cevap
Hayır tv izlemiyorum
Hangi günler bilmiyorum ama tv de denk gelirsek izlerim
Bizimkiler Bahar dizisini izliyor değiştiremem zor :D
Ama teşekkür ederim
Kenan ışık gibi komaya girip uzun yıllar komada kalmak istiyorum
Niye sacmaliyim ülkeye bak yaşama bak böyle gençlik mi olur
İzliyordum, son zamanlarda bırakmıştım yeni sunucu mu gelmiş bu kim ayol
Oha 2014 ten beri bu yarışma mı var bensok
Oha 2011 senesinden itibaren varmış
Yarışmanın 2025-2011=14 yılı varmış ztn gerçi 2025 bitti yani 15 yılı varmış ben 5 yıl falan sanıyordum
Sayende öğrenmiş oldum sjdjdjjd
Arada izliyorum, boş beleş gündüz kuşağı programlarının aksine insana bir şeyler katabilen bir program.
Evet. Çoğunu da bilirim. Çevrem katıl diyor ama yokkk beee
Güncelleri izliyorum arada ama bugün geçen senenin yılbaşı programına baktım
Milyoner biri olarak bu tür programları izleme gereği duymuyorum 😎😂
Hayır tv izlemiyorum.
Bu adam yaşıyor mu hâlâ
Ciddimisin ben hala bitkisel hayatta sanıyordum Allah rahmet eylesin
Keşkee yaşasaydı ama çok çekti ölüm kurtulus oldu onun için üzüldüm saygılı efendi bir sanatciydi
Bı ara katilicam izlersiniz. d
HAHSHSHSHS aleme rezil oluruz
Evet izliyorum jokerleri kullanarak baya bir para kazanmıstım 😀
Denk gelirsem izlerim tv deki tek sağlam program bence
Ne değişti Kenan ışık olmayınca , sunucuların bir etkisi yok ki format aynı
Izlerim denk gelirsem arada ama
Bilgilendiriyor izlerim
Eskiden izlerdim
Çok çok uzun zaman oldu.
Arada denk gelince
Oktay kaynarca yapamuyor bu işi kenan daha iyiydi hatta en iyisi
Evet arada bakıyorum
Hayır izlemiyorum
İzlemiyorum
İzlemiyorum
Hayır
şu an televizyonda bu program açık
Denk geldikçe izlerim kaliteli bir program
İzlemiyorum.
Çok değil senede bir veya denk gelirse
Sıkça izlerim
Ben ben ben :)
Hayır izlemiyorum.
Arada bir bakıyorum
Hayır izlemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?