Hibristofili (bonny ve clude sendromu) hiç duydunuz mu?

Sizce diziler ve filmler suçluları, mafya babalarını veya katil karakterleri fazla karizmatik ve çekici göstermiyor mu?
Son yıllarda birçok yapımda “tehlikeli ama sevgi dolu” erkek figürü ön planda. Bu durum toplumda farkında olmadan bir hibristofili (suçluya duyulan çekim) kültürü oluşturuyor olabilir mi?
Siz ne düşünüyorsunuz — medya mı bu eğilimi besliyor, yoksa insan doğası mı tehlikeye ilgi duyuyor?
Hibristofili (bonny ve clude sendromu) hiç duydunuz mu?
Hibristofili (bonny ve clude sendromu) hiç duydunuz mu?
Cevapla