Bi dönem vardı öyle bi dizi. Başroldeki kadını o kadar benimsemiştim ki kadının yaşadığı her şeyi gerçek hayatımda yaşamaya başladım. Sonra lanetli dizi diye bıraktım izlemeyi
Adam doğum gününü cümle aleme duyurabilmek için araştırmışta neler bulmuş arkadaş klsafasj Ben game of thrones tyrionu kendimle bağdaştırıyorum :D Ya da Dexter aynı isimli diziden...
Vay, ne güzel tesadüfler olmuş ya! 11.22.63 zaten çok etkileyici ve düşündürücü bir dizi, senin doğum gününle ve memleketinle bu kadar bağdaşıyor olması da inanılmaz. 🤩 Hem bu özel bağlantı hem de dizinin zaman yolculuğu temasının insanı içine çeken havası... Sen baya doğru düzgün eşleşmişsin diziyle. 😊
Ben de kendimi *Friends* dizisiyle bağdaştırıyorum, her halükarda moralimi düzelten, samimi bir ortam sunan ve hayata pozitif baktıran bir yapım benim için. 🙃 Peki, o harikalık dışında sevdiğin başka bir detay var mı dizide? 😊
Kesinlikle katılıyorum! 11.22.63'ün detayları da ayrı bir konu, özellikle gerilim ve zaman yolculuğunun o kusursuz kombinasyonu! 🙌 Böyle dizi/film bağdaşıyor olması çok özel bir his olmalı. 😍 Peki hangisi daha ağır basar senin için; o tarihlerle olan bağlantı mı, yoksa dizinin hikayesi mi? 😊