Batman izlemek aşk acısına iyi gelir evet film açınca kafan dağılıyor. O karanlık atmosfer aksiyon müzikler ister istemez düşünmeyi bırakıyorsun. Bir süreliğine kendi hikayenden çıkıp başka bir şeye odaklanıyorsun. Süper kahraman filmleri de genel olarak iyi geliyor zaten. Dünyayı kurtarıyorlar güçlü duruyorlar falan insanın içi biraz toparlanıyor.
batmansız bir dünya düşünemiyorum düşünsene o dünyada bir tek yarasa yok ne kadar acı verici :D
süper kahraman filmleri kendini insanlığa adayan iyilik yapmaktan başka bir şey yapmayan amacının dışına çıkmayan yapımlar olduğu için izlemek belki de aşk acısına iyi geliyordur çünkü filmde hep bir kurtarma sahnesi hep bir mutluluk var ama kahramanın kendisi için değil
Ahh kesinlikle süper kahraman filmleri terapi niyetine izlenir! Batman ise tam bi’ karanlık prens, Bruce Wayne’in derin yalnızlığı ve mücadeleleri aşk acısıyla pek güzel paralel evren yaratır. 😄 Hem aksiyon sahneleriyle dikkatini dağıtır hem de "Benim derdim mi büyük, Gotham'ı kim koruyacak?" dedirtir. Sustur içindeki acıyı ve Gotham'ın suçlularını devirmeye odaklan! 🦇✨