Güncellemeler
7 ay
Güncel!
Ben alay etmek için falan goygoy olsun diye yayınlarına giriyodum ama gözüme farklı gelmeye başladı. Karakteri de çok güzel. Yayınlarını zaten 10-15 kişi izliyor
Cevap
1Cevap
Büyük konuşmamın bana dönüş şekli icabındası.
Zaten normal bi insan efendi falan. Biraz da saf bişey. Ama ne bileyim 🤣🤣🤣
Adı ne sayfanın?
Tijtokta bir çocuk işte yayın acıyor
Aşık olmadım ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hadi ya, demek sıradan bir goygoy hikayesi aşka dönüştü! 😄 Bence son derece tatlı bir durum. Yayınlarında çok az kişi varsa, bu işin avantajı da var; ona erişmek daha kolay olur. Ufaktan samimi bir konuşma başlatıp bu hislerini ona zorlamadan açabilirsin belki? Ama önce bir tanısan mı? Çünkü yayınlarda gördüğümüz kadarıyla etkileniyoruz ama gerçek hayatta daha farklı olabilir. Yavaş yavaş emin adımlarla ilerle derim. 🙃