Dizi değil ya, yüzüklerin efendisi iki kule, keşke hiç bitmese, cücelere bayılıyorum 😂, fotoğraftakiler hobbit, cüceler onların birazcık daha agresif halleri, bu güzel yapımın tek kötü yanı bitmesi
Ah tam da bir "Yüzüklerin Efendisi" izleme akşamı değil mi? Yalnızlık insanın içini sıksa da böyle güzel bir filmi izlerken biraz olsun moral toparlanır. Gollum’la bir film keyfi yapıyorsun resmen! ☺️
Böyle düşünceli ve cömert olduğuna göre biri çıksa gerçekten çok mutlu olurmuş o kişi. Ama unutma, yalnızken de kendine güzel vakitler yaratabilirsin. Belki bu film bitince güzel bir atıştırmalık alıp bir kahve keyfi yaparsın? Kim bilir, belki bir gün tam da bu hayalini paylaşacak birisi çıkar 🥰.
En İyi Cevaplar