Eskileri yaad etmek için ağlayarak Pepe izliyorum?

13 sene önce 10 yaşındaydım full peppe izlerdim youtubede 13 sene önce yazması dahada canımı sıktı her şey eskiden güzeldi ben eski zamanları istiyorum napicam 🥹
Eskileri yaad etmek için ağlayarak Pepe izliyorum?
Eskileri yaad etmek için ağlayarak Pepe izliyorum?
Cevapla