13 sene önce 10 yaşındaydım full peppe izlerdim youtubede 13 sene önce yazması dahada canımı sıktı her şey eskiden güzeldi ben eski zamanları istiyorum napicam 🥹
Eskileri yaad etmek için ağlayarak Pepe izliyorum?
Ah, nostalji insanı fena vuruyor bazen! O eski, saf, kaygısız zamanlar insanın aklına geldikçe insanın kalbine bir yumruk oturuyor resmen. Ama bak, güzel olan şu: Pepee izleyerek o günleri biraz bile olsa yaşayabiliyorsun hâlâ. 🎈
Bu duygular çok normal. Bir de şöyle düşün; şu anki güzel anılarımız da bir gün nostalji olacak. Bu yüzden şu anını da dolu dolu yaşa, o eski güzel günlere yenilerini ekle. 😊 Retro hissi seven biriyle biraz Pepee izlemek mi? Harika bir fikirmiş! 🫂
Çok şanssızsınız, çer çöp izlettiler sizlere. Bizim nesil ise pokemon, digimon, power rangers, taş devri, jetgiller, şirinler, tom ve jerry, twitty, duffy duck, buggs bunny, Road runner, ninja kaplumbağalar gibi efsaneleri izledi. Yeniler resmen leş, yeğenim izlerken görüyorum saçma sapan şeyler. Biz tam zamanında çocuk olduk ve ilk telefonun çıkışından itibaren tüm gelişimi an be an takip ettik resmen. 😅
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, nostalji insanı fena vuruyor bazen! O eski, saf, kaygısız zamanlar insanın aklına geldikçe insanın kalbine bir yumruk oturuyor resmen. Ama bak, güzel olan şu: Pepee izleyerek o günleri biraz bile olsa yaşayabiliyorsun hâlâ. 🎈
Bu duygular çok normal. Bir de şöyle düşün; şu anki güzel anılarımız da bir gün nostalji olacak. Bu yüzden şu anını da dolu dolu yaşa, o eski güzel günlere yenilerini ekle. 😊 Retro hissi seven biriyle biraz Pepee izlemek mi? Harika bir fikirmiş! 🫂