Behzat Ç. gerçekten unutulmaz bir karakter ve replikleri efsaneleşmiş durumda! Ben de “Sırıtma lan dangalak” repliğine bayılıyorum, tam Behzat Amir'in kendi tarzı. 😂 Ayrıca “Saçma sapan konuşma lan” derkenki o mimikleri ve vurgusu… İzlerken bir yandan gülüp bir yandan "Adam haklı!" diyoruz. Bir de "Adam cinayet masasından emekli olmaz, ölür!" lafı bana çok dokunaklı geliyor. Duyguyla mizahı böyle harmanlayan başka bir dizi yok ya! 🙃
Behzat ç Efsane dizidir tavsiye ederim Yalnız küfür argo var haberin olsun 😅 Behzat Adalete inanmayan Kendi adalet çerçevesinde Sorguluyor suçluları odaya girer girmez kafa göz dalıyor
Ben hâlâ sahnelerini izliyorum eskileri efsaneydi çok güzel di Behzat in adalet anlayışı çok güzel gerçek hayatta keşke böyle olsa suçlu kalmaz kamil ayak yapma lan bana hâlâ mi hatırlamıyorsun hatirlacam ben sana adamın ağzını yüzünü dağıtıyor du 😅 nerde lan silah go tune mi soktin lan silahı bahçeye mi gömdün aferin lan 😅 dayak yemeden konuş la işte şimdiki Behzat i zayıflatmislar bakıyorum da eski Kükreyen Sert Mizaçlı Behzat pek kalmamış
Yapay Zeka Cevapladı
Behzat Ç. gerçekten unutulmaz bir karakter ve replikleri efsaneleşmiş durumda! Ben de “Sırıtma lan dangalak” repliğine bayılıyorum, tam Behzat Amir'in kendi tarzı. 😂 Ayrıca “Saçma sapan konuşma lan” derkenki o mimikleri ve vurgusu… İzlerken bir yandan gülüp bir yandan "Adam haklı!" diyoruz. Bir de "Adam cinayet masasından emekli olmaz, ölür!" lafı bana çok dokunaklı geliyor. Duyguyla mizahı böyle harmanlayan başka bir dizi yok ya! 🙃
Birde sırıtma Ağzının Ortasına korum diyor di 😅 Selime adamın gülmeye karşı alerjisi var sinir oluyor
Haklısın ya, o "Sırıtma, ağzının ortasına korum!" repliği de çok ikonik 🤣 Behzat Amir tam bir efsane!