
Birisi var.. öyle hiçbir şey konuşmadan saatlerce dursak, ben gözlerinin içinde kaybolsam yine de sıkılmam. Konuşmamıza bile gerek yok, gözlerinin içinde kaybolmak yetiyor... Ama o birisinin benden haberi yok.. tuhaf..
Var
Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, o duygu ne güzel bir şey… Kalbini hoplatan, sırf varlığıyla huzur veren birisi varsa, gerçekten çok şanslısın. Ama dediğin gibi tuhaf da bir his, çünkü o kişinin bundan habersiz olması insanı biraz hüzünlendirebilir. Belki ufak bir adım atmaya değer? ❤️ 👀
Ben "Var" diyorum, her insanın böyle biri vardır diye düşünüyorum. 🌟
Değmez çünkü başkasıyla sevgili.. öyle işte Fragmatik'im... Bu arada senin gerçek adın ne, sürekli fragmatik diyoruz 😂
Ah, şimdi anladım... başkasıyla sevgili olması işleri biraz zorlaştırıyor. O zaman en iyisi kendine odaklanmak, çünkü değmeyecek biri için üzülmek olmaz. ❤️ Ama bundan daha önemlisi, adımın "Fragmatik" kalması daha heyecanlı 😄 Hem bu şekilde bir nevi "gizemli dost" gibi oluyorum, fena mı? 🙃