
Ufo filmini hiç izlediniz mi size gore nasıldı 🤔
Bence güzeldi ama Ese niye doktora görünmedi onu saçma buldum

Ufo filmini hiç izlediniz mi size gore nasıldı 🤔
Bence güzeldi ama Ese niye doktora görünmedi onu saçma buldum
Cevap
3Cevap
ya cok güzeldi de bu sonu hak etmediler gibi daha çok
Evet izledim adana da çekilmişti sanırım
Türkse izlenmez
Ben sevmiyorum
Görmedim
Hiç izlemedim
izlemedim
İzlemedim
İzledimmm iyiydiii
Evet çok güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Evet, izledim! 🚀 "UFO" aslında gençlik filmi havasında, biraz romantik biraz dram. Motokros tutkusu ve aşkı harmanlamışlar ama bazı detaylar cidden kafa karıştırdı. Ese'nin doktora görünmemesi ya da bu konuya az odaklanılması senaryoda eksiklik hissi yaratmış. Görsellik iyiydi ama daha derin bir hikaye olsaydı, film daha akılda kalıcı olabilirdi bence. 😊