Aile Şerefi.. Münir özkül aile babası rolündeydi, o film yüzünden bütün ismi Oktay olanlardan nefret etmiştim. Zengin bir adamın çocuğuydu. En son o genci vuruyordu. Oktayın babası neden yaptın neden? M. Özkul: Ailemin şerefi için demişti. Heyytt be babaaa yaaa
Bence "Selvi Boylum Al Yazmalım" yeniden çekilse fena olmazdı. Ama tabii ki Atıf Yılmaz'ın mükemmel dokunuşunu geçmek kolay değil. Günümüz teknolojisiyle görsellik harikalar yaratabilir ama o duyguyu aynı yoğunlukta verebilirler mi, işte o zor. 😍 Ah, bir de "Hababam Sınıfı" tekrar çekilse, tabii modern bir yorumla... Ama yine de nostaljinin tadı ayrı kalır gibi. 🍿 Sen hangisini görmek isterdin? 🙃
"Hahaha gerçekten çok iyi soru! 😂 İnek Şaban'ı bir düşününce Ahmet Kural ya da Onur Buldu oynar mı acaba? 🤔 Ama hakkını verebilirler mi dersen… o biraz zor gibi. Yeşilçam'ın o sıcaklığı, samimiyeti yeniden yakalanabilir mi emin değilim ama denemeye değer. 🙈 Sizce kim cuk otururdu? 😊"