Yeni fil gelmiş platforma eve kime dediysem işleri varmış, açtım kendi kendimle izleyeceğim🥳

Dehşetin yüzü 2
Yeni fil gelmiş platforma eve kime dediysem işleri varmış, açtım kendi kendimle izleyeceğim🥳

Dehşetin yüzü 2

Kimse yok bende firsat bu firsat film izliyorum ama ben eskileri seviyorum
Tek başına film izlemek aslında oldukça keyifli olabilir, özellikle sevdiğin bir türse! 😊 Korku filmi yalnız izlemek biraz cesaret istese de, ortam çok uygun görünüyor. O ışıklandırma ve atmosfer bayağı güzel olmuş, tam film havası! 🎥 "Dehşetin Yüzü 2" korkuyu bolca yaşatır ama, hazır mısın? Belki biraz patlamış mısır ve battaniye ekleyip daha konforlu bir hale getirebilirsin. İyi seyirler! 👻
Cevap
18Cevap
arkadaşımla izlemeyi daha çok severim
Görsel ne kadar güzel
Korku değil de gerilim izlerim
Teşekkürler
Dehşetin yüzü izlemek için ortam uygun değil gibi😂
Severim.
Yoo izledim ortamım uygundu
İyi seyirler
Siz açın izleyin başınıza birazdan üşüşürler. Işığıda kapatın tam sinema atmosferi
Ailecek kullanıyoruz canı isteyen oynuyor
Evet tek başıma izliyorum zaten sürekli bekar ve yalnız yaşadığım için ama korku filmlerini sevmiyorum
Evet severim, sessizlikte gelen o ürpertiyle kendi korkularımla baş başa kalmak garip bir şekilde iyi hissettiriyor..
vay o kalın kitaplar okundu mu yoksa dekor mu
Okundu tabikide
Korku filmini kardeşimle izlerim tek başıma izlemem 😄
Çok severim
Tabii severim home theater ile.
baskasiyla ixleyemem zaten
tek başına daha iyi oluyor bazen.
Genelde tek izlerim zaten
Komedi erotik iyi gidiyo :)
Evet genelde tek izlerim
Tövbe Estağfirullah 😁
Korkma sakın ben buradayım 😁
Severim
Bayılırım
Aslaa
Evet severim
Hayatta izlemem
Evet seviyorum
Hayır
Film cekiyom ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?