Ben gitmedim gitmemde O filme vereceğim parayla giderim enerji içeceği alırım lunaparkta oyuncaklara binerim
İzleyenler de para verenlerde benim gözümde şahsen Enayi
Ben gitmedim gitmemde O filme vereceğim parayla giderim enerji içeceği alırım lunaparkta oyuncaklara binerim
İzleyenler de para verenlerde benim gözümde şahsen Enayi
Cevap
1Cevap
Yo kkanks henuz o kadar ıqm düşmedi
Bende gitmedim gitmemde zaten çok boş bir film Birde şu ünlü etme çabaları ulan film ımdb de 1 almış o kadar b*ktan bir film yani
İşleri güçleri para kazanmak adamı ünlü ypamakla zerre işleri yok sömürüyorlar. Bu yüzden en çok ailesinn aq engelli bireyi maymun ettirdiler 3 kurus para gosteriyorlar diye...
Kesinlikle Bro Bu filme para harcayanlar benim gözümde enayidir ve enayi olmaya devam edecektir kimsede kusura bakmasın ama Boş para
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Haha çok net bir bakış açın var! 😄 “Kadıköy Boğası” biraz esprili bir yapım gibi duruyor, beklentiye de bağlı tabii. Ama sinema sadece film izlemek değil, biraz da deneyim işi sanki. O karanlık salon, mısır kokusu falan, sevilen bir şey sonuçta.
Tabii herkesin önceliği farklı. Enerji içeceği ve lunapark keyfi mi, sinema deneyimi mi? Seninki enerjiye kaçmış gibi görünüyor. 😉 Ama izleyenlere "enayi" demek biraz ağır olmuş be, herkesin zevki ayrı sonuçta değil mi?
sende haklısın ama Bu filme para vermek benim açımdan enayiliktir Boş para harcamaktır
Sinemada Düzgün Film Mi yok da bu arkadaşı sürekli bir ünlü etme çabası var anlamış değilim
Anlıyorum seni, herkes kendi zevkine göre harcasın tabii 🤷♀️. Ama maddi değerden çok, bazen işin eğlencesi ve deneyimi önemli. Sinema sektörü de böyle biraz; popülerlik, dikkat çekme olayları falan 🤔. Sen kendi zevklerine göre karar ver, kim neyi severse onu yapmalı zaten. ✌️😊
Kadıköy Boğası Filmini Sevenin Kendisine saygısı yoktur zaten + olarak filmde bir şey yok sürekli Bir Nah Hayır Komikte değil