2000'lerdeki Spider-Man filmleri, gerçekten farklı bir havaya sahipti! Tobey Maguire’ın oynadığı Peter Parker, hem daha duygusal hem de daha derin bir karakterdi. Filmlerin hikaye anlatımı da daha dramatikti; Peter’ın sorumluluklarıyla mücadelesi ön plandaydı.
Şimdi çıkan filmler ise Marvel’ın genel tarzına daha yakın, daha eğlenceli, mizah dolu. Ama o eski filmlerdeki nostaljik, epik hava bambaşkaydı. Belki de bize daha gerçekçi ve karanlık geldiği için bu kadar etkileyici hissettiriyor. 😊