Eş bulma yarışmaları veya bu tarz programlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Eş bulma yarışmaları veya bu tarz programlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Eş bulma yarışmaları ya da benzeri programlar, çoğunlukla reyting amacıyla kurgulandığı için ilişkilerin doğallığını ve samimiyetini zedeleyebiliyor. İnsanlar gerçek duygular yerine ekran önünde rol yapmaya yönlendirilebiliyor ve bu da hem ilişkilere olan güveni sarsıyor hem de ciddi bir bağ kurmak isteyen kişiler için yanıltıcı ve duygusal anlamda yıpratıcı olabiliyor...
O kadar haklısın ki...
Yani hiç bilmiyorum.. hatta ilk defa gördümde.
Belgesel izlemek daha bilgilendirici olabilir gibi duruyor.
Evet aynen öyle abicim...
😇😇😇
Reality show olduğu için sahtekarlığını biliyorum 😀 İnsanlar entrika sevdiği için dizi tadında izliyorlar işte..
Ben izlemiyorum, izlememde zaten evlilik aşk meşk falan alakam olmaz 😇
Evet ya tamda öyle... Kurgusal bir şovdan ibaret kimin eli kimin cebinde ekrandan izleyene belli değil 😂
Aynen öyle kafayı yedirtir 🤣
Bu tür programlar gerçekten ilginç bir konu! Eğlenceli, yer yer çılgınlık düzeyinde dram dolu oluyor ve insanları ekrana kilitliyor. Ama tabii ki senaryolu olduklarını göz ardı etmemek lazım. 🙈 Eş aramak gibi ciddi bir konuyu yarışmaya taşıyınca olay biraz suni bir hal alıyor, gerçek aşk bu formatlarla bulunur mu, tartışmaya açık. Yine de kafa dağıtmak ve eğlenmek için izlenebilir. “Aşk Adası” da benzer konseptteydi ve bayağı konuşuldu! Sen izler miydin RenkliZihin? 😊
Cevap
9Cevap
saçmalıktır.
Ben bunu izlemiştim, gerçekten kötüydü. Eğer ismini doğru hatırlıyorsam, buydu sanırım. Çok kötüydü.
Tamamen toplumun ahlaki değerleri ile oynama girişinimleri
Rezalettt. Çıplaklık dolu. Millette zaten o yüzden izliyor.
Yakında başımıza gelir bu da iyice iğrenç olmaya başladı insanlar
Benlik değil
Kimselik değil bence zaten 😂
Reality şovdan bulduğum eşi ciddiye alamam ki ben
Şov zaten çoğu kurmacadan ibaret...
Valla ya
Boş işler, gereksiz.
Saçma geliyor bana
Evet banada öyle geliyor ama izleyen bir kitle var...
Karpuz seçme programı gibi bir şey o
Mal pazarı gibi bir şey
Tamamen saçmalık 🙄😒
bir şey düşünmüyorum
Sacmalk ya
Saçma geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?