Bihter ile behlülün aynı evde yaşaması hata mıydı sizce?

Bence kesinlikle hataydı. İkisi de genç ve serbest büyümüş insanlar. Yobazlık ile ilgisi falan da yok. Sonuçta iki yaşıt insan dan bahsediyoruz. Kesinlikle onaylanmaz tabi yaptıkları o başka bir olay.
Bihter ile behlülün aynı evde yaşaması hata mıydı sizce?
Cevapla