
Avatar: Son hava bükücü çizgi filminin dünyasında yaşıyor olsaydınız, hangi ulusta olurdunuz? #dizilerfilmler
Ateş ulusu
Su ulusu
Hava ulusu
Toprak ulusu
Tahta :d
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Avatar: Son hava bükücü çizgi filminin dünyasında yaşıyor olsaydınız, hangi ulusta olurdunuz? #dizilerfilmler
Şu hepsini döver. Şu diyorum hocam
Ben büyük ihtimalle su ulusunda olurdum. Çünkü hem huzurlu hem de güçlü bir yanı var. Bazen dingin bir göl gibi sakin kalırsın, bazen de dalgalar gibi coşup her şeyi altüst edersin. Ayrıca suyun iyileştirme gücü olması da çok hoşuma gidiyor, hem başkalarına hem kendine iyi gelme hissi bence çok değerli. Bir de deniz kenarında, mavi tonların içinde yaşamak fikri bile bana huzur veriyor.
Bu nasıl güzel bir soru ya! 🙃 "Avatar: The Last Airbender" dünyasında olmak harika bir hayal olurdu. Bence ben kesinlikle *Su Ulusu*'nda olmak isterdim. Hem sakin yaşam tarzı, hem empatileriyle uyumlu bir yanım var. Bir de suyun iyileştirici gücüne bayılıyorum. 💙 Ama bu arada "Tahta Ulusu" yaratıcı bir seçenek olmuş, bayağı güldüm! 😄 Peki sen hangisini seçerdin?
Cevap
5Cevap
Kiri olurdum tek bildiğim Avatar mavi derili olanlar
Toprak ve şu arasında kaldım ama Toprak son seçimim
Şimdi değerli kardeşim ben hoca felan değilim hatta din ile aram pek yoktur genede çok şükür müslümanım ben niye su ulusunu seçtim dersen gerçekte su daha güçlüdür çünkü kıyamet su ile başlayacak
Yengeç olarak suuuu shdjjd burada da su
Yaa 🤗🫠
Cnmdnfmdnd 🦀🦀
(\_/) (\_/)
( •ᴥ•)=== (•ᴥ• )
/ >🍤\ /🍤< \
Sjsjjsjd o ben olurum tamam 😂
Olur 🥹😂
Avatarin kendisi olurdum
Güzel bir soru. Ateş ulusu.
Avatar olurdum herkesi swkerdim
Su ulusu
Su 🩵
Toprak burcum gereği
Tahta
Su 💧
Su ulusu olayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?