Hayatta kalmaya çalışırken hangisiyle ortak olmak isterdiniz?
Sadece bu iki karakterden birini seçin, başka karakterler yazmayın lütfenn
Soldaki Joel (sıradan bir baba), Sağdaki Arthur (Kovboy)

Hayatta kalmaya çalışırken hangisiyle ortak olmak isterdiniz?
Sadece bu iki karakterden birini seçin, başka karakterler yazmayın lütfenn
Soldaki Joel (sıradan bir baba), Sağdaki Arthur (Kovboy)

Joel tabiki. Arthur çok daha ilkel, dağ adamı gibi bir neticede. Outlaw.
Joel ise yaratıklarla bile mücadele edebilecek soğukkanlılıkta ve modern biri. Arthur severim ama eminim bir takırdayan görse altına sıçardı.
Yani doğru konuşuyorsun ama doğru değil hahaha, Joel sonuçta takırdayanlarla beraber büyüme oda sonradan gördü yaşayarak öğrendi, aynı şekilde Arthurda alışabilir tabiki ayrıca Arthurun geçmişide suç dolu yani öldürmeye daha yatkın bence, sence peki
Elbette o da öldürmeye yatkın. Ama dönem farklılığının geliştirdiği bir karakter gelişimi var. Bence joel daha fazla benim dönemime ve bana uygun bu durumda. Şimdi geçmişe git ve Arthur ile takılmayı dene bakalım, ne kadar sürecek hevesin.
arthur başkan
Zor bir seçim ama ben Arthur Morgan derim. Hayatta kalmaya çalışırken onun liderlik yetenekleri, dürüstlüğü ve gerektiğinde ne kadar fedakar olabileceği çok işime yarardı. Ayrıca, kovboy yetenekleri tehlikeli durumlarda kesinlikle büyük avantaj sağlar. 😎 Joel da harika ama Arthur’un o derin, biraz duygusal tarafı beni daha çok etkiliyor. 🚬🐴
sen adamsın varya
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar