Hangi film/dizi olduğunu bilen var mı?

Çok eskiden izlediğim bir film veya dizi vardı, ne olduğunu hatırlamıyorum. Yabancı veya yerli olduğunuda hatırlamıyorum. Ama konusu şöyleydi bildiğim kadarıyla, bir adam vardı adam yalnızdı ve bir çocukla tanışıyodu. Çocuk evsizdi ve çöplerle geçiniyodu sanırım. Adamla çocuk sürekli vakit geçiriyorlardı. Gülüşüp eğleniyorlardı. Hatta hiç unutmadığım bir sahne var, uzumca bir masada biriler toplanmış yemek yiyodu, adam ve çocuk da oradaydı. Yine gülüşüyolardı o masada. Filmin sonunda da çocuğun aslında gerçek olmadığını öğreniyoduk. O yemek masasında aslında adam kendi kendine gülüyomuş, masadaki diğer kişilerde adama garip bir surat ifadesiyle bakıyordu. Adam çocuk gerçekten var zannediyomuş ama yokmuş, etraftaki insanlarda adama uyum sağlayıp çocuk gerçekten varmış gibi davranıyorlardı sanırım. Yanlış hatırladığım şeyler olabilir ama konumun temeli bu şekildi. Adını bilen var mıdır acaba?

Hangi film/dizi olduğunu bilen var mı?
Cevapla