Hayatınız da hiç anime çizgi karakterine aşık oldunuz mu?

Bu durum özellikle çocukluk zamanlarında yaşanır 😅 bazen çizgi film karakterine bazen de anime olan karaktere aşık oluruz geçici durum dir bu tabi 🩷
Hayatınız da hiç anime çizgi karakterine aşık oldunuz mu?
Evet anime karaktere aşık olmuştum
Hayır aşık olmadım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hayatınız da hiç anime çizgi karakterine aşık oldunuz mu?
Cevapla