O yanınızda olsaydı ne izlemek isterdiniz?

Ben O'nunla Cennet Mahallesi izlemeyi çok isterdim. Diziye bakarak sosyolojik analiz yapardık beraber. Eski dizilerin daha iyi olduğuna dair tespit yapardık. Bir çuval da çekirdek alırdık kucağımıza. Çay da demlerdim.

Gözlerine bakıp derdim ki eskiden moralim bozulunca Cennet Mahallesi izlerdim 1x kadar moralim düzelirdi. Seni izlemek ve nefesini hissetmek ise 1000x kadar moral düzeltiyor derdim.😍😍

O yanınızda olsaydı ne izlemek isterdiniz?
Cevapla