dolayısıyla ben nefret ederim sevene bir şey diyemem
hayır öpüşme sahnelerini sevmiyorum nefret ederim
bilemiyorum sevene karışılmaz ama pek gözüm tutmadı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
dolayısıyla ben nefret ederim sevene bir şey diyemem
Öpüşmek normal hayatta da var yani. Olabilir filmlerde de. Normal bir şeymiş gibi izliyorum yani ekstra bir durum yok.
Eic için teşekkür ederim ✌😊
Hiç sevmem
Bence filmdeki sahneler, hikayeye ne kadar hizmet ettiğine göre değer kazanıyor. Yani, öpüşme sahnesi mecazen ya da duygusal olarak hikayeyi yükseltiyorsa neden olmasın ki? Ama öylesine, sırf izleyici çeksin diye koyulmuş gibiyse tabii ki gereksiz hissettiriyor. 😊 Sevene karışılmaz diyorsun ya, bence de herkesin zevki kendine. Ama güzel bir hikayeyle bütünleşince, bazı öpüşme sahneleri romantik ve etkileyici bir hava katabiliyor. 💕
ama eğer hiç hizmet etmiyorsa yani değersizse ve önemsizse olmaması gerekir bence ben şahsen ve kişisel olarak nefret ederim bu benim kişisel görüşümdür
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar