Eşref Rüya'da Nisan niçin her bölümde ben ne yaptım diyor?

Herşeyin sebebi olduğunun farkında olmaması dizinin saçma yönü değil miydi? Sırf Lorke şarkısını bilmediği için dizi 13 bölüme dayandı.
Eşref Rüyada Nisan  niçin her bölümde ben ne yaptım diyor?
Eşref Rüya'da Nisan niçin her bölümde ben ne yaptım diyor?
Cevapla