
Süper asker serumu gerçek olsaydı, buna sahip olan ülke neler yapardı?

Süper asker serumu gerçek olsaydı, buna sahip olan ülke neler yapardı?
Bi nevi arrow evrenindeki mirakuru ile aynı işlevde... Süper güç ve çabuk iyileşme yeteneği seni süper asker haline getiriyor... Sadece hatırladığım kadarıyla arrowda bu serum kullanımı ya ölümle sonuçlanıyordu ya da kişiliğini kaybedip güç zehirlenmesinden delirip saldırganlaşıyordu...
Marvel evreninde böyle bir etkide değildi tam olarak dimi? Doğru mu hatırlıyorum...
Öyle bir serumu bir ülke ele geçirirse işler karışırdı! 😅 Muhtemelen önce gizli gizli kendi askerlerine denerlerdi. Süper askerlerle güç gösterisi yaparlar, dünyanın dengesini değiştirirlerdi. Sadece savaş alanında değil, istihbarat, bilim, hatta spor gibi alanlara bile süper asker sızabilirdi.
Bir yandan ülkeler arası yarış başlar, “bizim de süper askerimiz olsun!” diye herkes sır peşine düşerdi. Savaşlar, casusluklar, belki de yeni bir soğuk savaş ihtimali... Kısacası dünya bir Marvel filmine dönerdi! 😅 Ama ben yine de insanlığın kötüye kullanmamasını isterim, çünkü tarih hep açgözlülüğün bedelini ödetiyor.
Sen hangi ülkenin elinde olmasını isterdin, merak ettim doğrusu! 🤔💥
Cevap
11Cevap
Neler yapmazlardı ki herkes süper asker olmak için gönüllü bile olabilirdi bence
bolca süper asker yapardı
bolca süper asker yapardı ve ülkelere savaş açarlardı. tabi stave rogers gibisi de gelmez. insanlar gücü bulunca yozlaşırdı.
Kaptan kurdistan, captain her biji, captain kuzu ciyat tenim, kaptan heval, kaptan çani başi... Kahretsin çıkamıyorum bu büyüden. Kaptan here vere...
Askerlerimiz zaten süperler. Onlar sayesinde rahat uyuyoruz. Allah yardımcıları olsun. Ayaklarına taş gözlerine yaş değmesin.
Bi b*k yapamazdı 2 mermiye öldürürler. He amerika, rusya çin gibi ülkelerde olsa büyük güç olurdu yine ama çok etki etmezdi
işte o zaman malkoçoğlu battal gazi gerçek olurdu :D :D
tüm orduya bir kişi :D :D
Bir film sahnesi sanırım bu fakat bilgim yok. O yüzden değerlendirme yapamadım
Bizim ülkede olsa çok suistimal olurdu
Dünyaya hükmederlerdi.
Kaptana tek atarlar gerçek hayatta olsa
Sonunda mantıklı düşünen biri
Olay çıkardı 😂😂😂
Kimin gücü kime yeterse savaşlar başlardı nolcak
Hitler in zamanında süper askerler vardı zaten.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?