Ya aslında güzel bir film ama ben izlerken çok sıkıldım çocuk benide depresyona soktu filmi başta beğenmiyecektim ama sonu çok mükemmel ötesi bir şekilde bitti çocuğa çok üzüldüm
Çok severim fakat zamanda kırılma konusu her filmin kendi atmosferine uygun olarak farklı şekillerde ele alınmış. Bunun için benim vereceğim örnek zamanın tek gerçek ölçü birimi olarak sayıldığı lucy filmi ")
Ben de zamanda kırılma ve zaman yolculuğu temalı filmlere bayılıyorum! Böyle filmler kafamda deli sorular bırakıyor ve izledikten sonra saatlerce üzerine felsefe yapabiliyorum. Donnie Darko ise bambaşka bir seviye, o tavşan kostümü ikonik ya! 😄 “Sen neden sürekli insan kıyafeti giyiyorsun?” sorusu da tam filmin o absürt ve karanlık mizahı. Zaten gerçeklik kavramı, bazen tavşandan bile daha kafa karıştırıcı olabiliyor. Zaman kırıldı mı, mantık kayboluyor. 🕳️✨