Oyun vs deyip arkadaşımla öpüştüm, saçmaladım mı yoksa çok da önemli değil mi?

Dramayla ilgilenen bi arkadas grubu var, arada saçma bi hint dizisi açıp anlık orayı oynuyoruz 10-20 saniye falan. İlk kez sarılıp öpüşme seklinde bi sahne çıktı, kurada da ben vebiarkadaş çıktım, millet sıradan gibi davranınca ben de o an çok düşünmedim oynadık ve açıkça öpüştük işte 15 saniye falan. Daha sonradan çok takıldım ben buna önemsiz mi yoksa çok mu yanlış yaptım diye vs. Arkadaşım da lütfen aramız bozulmasın özür dilerim vs dedi oysa ısrarı veya iknası bile olmamıştı. Bilmiyorum kafam çok karıştı. Not: onunla belli belirsiz bi flört var denebilir aramızda ama daha tam flört bile olmadan bitti sanırım bu da

Oyun vs deyip arkadaşımla öpüştüm, saçmaladım mı yoksa çok da önemli değil mi?
Cevapla