En sevmediğiniz dizi karakteri hangisi?

Türk dizi tarihin de en sevmediğim dizi karakteri Bihter Ziyagil’dir Aslında insanlar nedense çok sever ölüm yıldönümün de anar.. ama sevmeme nedenim şunlar Annesine inat babası yaşında adamla evlenip o adamı kullanıp parasını yemesi ve sonra Aldatması Aşkı uğruna değil hırsı uğruna Öz kardeşini, Ona Anne diyen yetim çocuğu aldatıp harcaması ondan nefret etmeme sebeptir ! Sırf güzel diye herkes savunuyor ama dizi boyunca yaptıkları mide bulandırıcıydı Öz kardeşine İftira attı eski sevgilisi behlül’ü kıskanıyor diye evli çocuklu ablasına! Onu çok sevip anne diyen çocuğu ağlattı, azarladı postalamak istedi! Gurursuzca ona tecavüz eden yaşlı kocasına döndü Behlül’e inat dizinin başında varoş varoş Elif’e, Nihal’e laf sokardı tam bir cennet mahallesinden çıkmaydı Cidde’m tiskiniyorum.. Ferhunde bile iyidir şundan

En sevmediğiniz dizi karakteri hangisi?
En sevmediğiniz dizi karakteri hangisi?
Cevapla