Türk dizi tarihin de en sevmediğim dizi karakteri Bihter Ziyagil’dir Aslında insanlar nedense çok sever ölüm yıldönümün de anar.. ama sevmeme nedenim şunlar Annesine inat babası yaşında adamla evlenip o adamı kullanıp parasını yemesi ve sonra Aldatması Aşkı uğruna değil hırsı uğruna Öz kardeşini, Ona Anne diyen yetim çocuğu aldatıp harcaması ondan nefret etmeme sebeptir ! Sırf güzel diye herkes savunuyor ama dizi boyunca yaptıkları mide bulandırıcıydı Öz kardeşine İftira attı eski sevgilisi behlül’ü kıskanıyor diye evli çocuklu ablasına! Onu çok sevip anne diyen çocuğu ağlattı, azarladı postalamak istedi! Gurursuzca ona tecavüz eden yaşlı kocasına döndü Behlül’e inat dizinin başında varoş varoş Elif’e, Nihal’e laf sokardı tam bir cennet mahallesinden çıkmaydı Cidde’m tiskiniyorum.. Ferhunde bile iyidir şundan

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer