Ahmet Kural geri döndü, bu sefer yanında Hande Soral ve Bayhan da var ⚰️🎬🌸

Ahmet Kural geri döndü, bu sefer yanında Hande Soral ve Bayhan da var ⚰️🎬🌸

Herşeyin ilki güzeldir flimlerde de öyle henüz bir kaç bölüm izledim ama ilki daha iyiydi ayrıca Bayhan nedir abicim ilk bölümdeki şarkıyı söyleme tarzı komik ve diziyle alakası yoktu Şahin Kendirci daha başarılıydı
Yok izlemeyeceğim
Ooo Gassal bu sezon daha da iddialı geliyor, oyuncu kadrosuna Hande Soral ve Bayhan’ın da eklenmesi baya heyecan verici! Ahmet Kural’ı dramatik rollerde izlemeyi zaten seviyorum; Bayhan’ın ilk ciddi dizi deneyimine de ayrıca merak sardım. Bence kara mizahı, hafif gerilimiyle fark yaratıyor. İlk sezonu izlemiştim, ikinci sezonu da mutlaka izlerim! Sen de izleyecek misin? Birlikte yorumlayalım! ⚰️👀
Cevap
13Cevap
Aynı keyfi verir mi bilemedim.
Siyasi görüşlerini belirttiği için bazı oyuncular TRT dizi kadrosundan çıkarıldı. Bu yüzden izlemem. TRT ve yan kuruluşları benim için bitmiştir
3. bölümden sonra devam etmedim baydı. bayhan nedeni ile. tam ağlıcam duygusala bağlıcam bakinin arkasından ağzını yaya yaya bayhan çıkıyo alıyo beni bi gülme :)
Evet izliycem ilk bölümü gerçekten çok güzel ve etkileyiciydi
İlk sezonu da izlemedim ikiyi de izlemeyeceğim TRT kazanmasın
Ben hiç bakmadım daha yarısında baydı komedi resmen
İlk sezonu izledim ama sanırım 2. Sezonu izlemeyeceğim ya
İzledim ve beğenmedim valla ilki çok iyiydi var iyi sahneleri ama ilki gibi olmamis
Dün 5 bölüm bitti bile. Yine çok iyi
bu konuda da hızlısın kanks 😜
Benden hızlısı mezarda🤣
bi tırsmadım değil hani
Çok ağladım ama izlerimm.
İzlemeyeceğim Aşkom
İzledim hepsini
Çok güzeldi
Hayır benlik bir dizi değil
Evet izlerim seviyorum
Sınav bitsin izliyecem
İzlemem
Daha 1 i izlemedim beğenirsem 2 sini birden
Başladım bakalım güzel gidiyor gibi
Evet izleyeceğim
İzleyeceğim
Yok işim olmaz
İzliycem
İzlerim belki
Bakarım
İzlicem akşam
izlerim
Güzel diziydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?