İlk sezon harikaydııııı. Ben sabırsızla bekliyorum. Bir tek ben heyecanlanmış olamam herhalde :) Kimler benimle diye merak ettim. Gain'de yayınlanacak, bakalım ikinci sezonda birinci sezon kadar iyi olacak mı? :)))

İlk sezon harikaydııııı. Ben sabırsızla bekliyorum. Bir tek ben heyecanlanmış olamam herhalde :) Kimler benimle diye merak ettim. Gain'de yayınlanacak, bakalım ikinci sezonda birinci sezon kadar iyi olacak mı? :)))

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Daha filme başlamadım gadası
Hayır izlemeyeceğim.
bu tip dizilerin geç gelen devam sezonları hayal kırıklığı oluyor genelde ama izleyeceğim, merak ediyorum nasıl bağlayacaklarını
Ben de çok heyecanlıyım ama ilk sezonu unuttum tekrar izlemeyi düşünüyorum
Muhakkak izleyeceğim hatta izlemeden önce tekrar birinci sezonu izleyeceğim.
Hayır izlemeyecegim. Çünkü ilk sezonunu izlememiştim zaten.
Ben başlayacağım yakında buna birinci sezondan. Güzel mi nasıl?
İlk sezonu çok iyiydi, yeni sezonunu da izlerim kesin
Son zamanlarda izlediğim tek Türk dizisi olabilir gerçekten kaliteli bu dönemde böyle eser bulmak zor
İlk sezon gerçekten çok güzeldi. Umarım ikinci sezon da en az ilki kadar keyifli olur.
Merakla bekliyorum
Merakla bekliyorum, umarım ilk sezon tadını verir.
Keşke gelse de izlesek kaç sene oldu
Şaka yapıyorsun cidden çekiliyor mu 😂
Benim biri izlemem lazım acilll..4. Bölüme geldim
Türk dizileri beni sarmıyor devam edemiyorum
Hangi platformda yayınlanacak
kesinlikle izleyceğim
recep usta oyunyo muymuş
Şahsiyette oynadım çekim sabaha kadar sürüyor hep
Bekliyorum
İzlemedim
Merakla bekliyorum
İzlemicem
İzlemem
Çok seviyorum şahsiyet dizisini
İzlemiycemn
4 gözle bekliyorum