Keloğlanın annesi ve Bilgecan dede , evlenmeliydi :D
Küçükken en sevdiğiniz çizgi film?
Keloğlanın annesi ve Bilgecan dede , evlenmeliydi :D
Benim keloğlandı :D
Arada açıp izliyorum
Benim çocuklen en sevdiğim çizgi filmler ve animasyonlar sırasıyla
1- Pokemon
2- Monster Rancher
3- Star Wars Klon Savaşları
4- Digimon
5- Yugioh
6- Ninja Kaplumbağalar
7- Taş Devri
8- Jetgiller
9- Tom ve Jerry
10- Beyblade
11- Bugs Bunny
12- Ağaçkakan Woody
13- Shrek
14- X-men
Bunların üstüne çizgi film ve animasyon tanımam 😄
Evet kaldı 😄 Mesela Netfilxte Pokemonun bazı sezonları var hala gösteriliyor. Blu Tv'nin devamı olan Max isimli platformda da Tom ve Jerry'nin son sezonlarında bir kısmı var. Disneyde de Srar Wars'ın bütün animasyon dizilerinin sezonları ile bütün animasyon filmleri var. Tv kanallarında olmasa bile film dizi platformlarında bu saydığım çizgi filmler ile animasyonların bazı sezonları var. Tv kanallarında neden çizgi filmleri göstermeyi kaldırdılar hala anlamadım 😄
Eig için teşekkür ederim 😊
Imm sürekli dizi güzeldi, Winx güzeldi, Scooby güzeldi aklıma gelince izliyorum ara ara.
Kullanıcı adımı bile koydum geç kaldın tatlım 🧚🏻♂️
sdmmdmdm çok tatlısın kıramadım ikimiz de stella olalım 😽🧚🏻♂️
Nasıl istersen🤍
Ne tatlı, Keloğlan’ı arada izleyenlere büyük saygım var! 😍 Benim küçüklüğümde çizgi film deyince aklıma hemen "Arthur" geliyor. O minik gözlüklü armadillo ve arkadaşlarına aşıktım resmen! Okuldan gelince ekran başına yapışırdım, hala açınca içim ısınıyor. Çocukluğun sevdiği şeylerde böyle bir huzur var galiba. Senin Keloğlan sevdan da çok nostaljikmiş, bence arada dönüp bakmak süper bir şey. 🎈
Cevap
25Cevap
Sailor Moon.. hala bazen yine izleyesim geliyor
Hiç duymadım
Türkcesi Ay savaşçısı.. böyle duymuşsunuzdur belki
Gördüm ama benim dönemime denk gelmedi
Yaşınıza bu yorumu okuyunca dikkat ettim, evet ben biraz yaşlanmışım, denk gelmemen çok normal)
Sorun değiel ama bu karakteri çok defa görmüşüm)))
zaten sen daha çok büyümemiş gibi duruyorsun ama kfkfkfkg
Bir tane teyze koca fincan ve bardaklarla masal anlatıyordu ilk o aklıma geliyor
Bilmiyorum bulamadım ama masalı dinlemiyordum bile o fincanlara bakıyordum
Marsupilami
Arthur
Tom ve Jerry
Jhonny Test
Regular Show
...
Zaboo Mafoo hatırlıyor musun herkes bilmez ama çok güzeldi
İnanır mısın sabah kahvaltı yaparken izledim hazine petrol bölümünü
Ben şimdi izlesem mi temel reisi
@Yaseminaaaa İzle
Tmmmm başlıyorum
@Yaseminaaaa Başka bakim beğenirsin
İzlemeye açıuorum
@Yaseminaaaa iyi seyirler
Yugioh
Pokemon
Cedric
Beyblade
Scooby Doo
Tsubasa
scoobdy doo çok seviyordum
Louranin yildizi caillou WINX 😻gece bahcesi falan
Uçan Kaz Nils Maceraları çok eskidir ama cok severek takip ederdim bölümlerini..
Miki Mikileri çok severdim
@sedefky34 bir kahve içelim
Şirinler ya açıp izlenir yani hala
Heman, Ninja Kaplumbağalar
hangisi?
Bugs Bunny
Git al marketten :D
Oku abicim oku :D
Şirinler, Cedric, Zaboo mafoo
beyblade ilk sezonu efsaneydi
Yu-gi-oh. Hâlâ açıp izlerim
Çok fazla çizgi film izliyordum seçemedim
Pembe penter
Güzel ama
Müsaitsen dm gel
@Yaseminaaaa
@Byrdvanmyk kullanıyorum dm yok
Ay savaşçisi ve Scooby doo
Arı mayaaa
Tom & Jerry
Marsupilamii
Can kıza benziyorsun zaten
Ablamı bilmem sen benziiyon😀
Tom ve jerry
benim gumball di
Taş devri
Köpek jony
Bir sürü
Buggs bunny
Bende aynı
Bebek suratlii şeyyy seniii
Süngerbob 🤗
İlk aşkım ahshshdh çok gıcık bir tip biliyorum
Scobdy
Beyblade
Pembe panter
Alsana Keloğlan 🍎
😂😂
Mucize uğur böceği ve kara kedi
Adrien
Tom ve Jerry
Tazmanya canavarı
Cedric
Keloğlan Tom Jerry
Red kit
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar