Abartıldığını düşündüğünüz bir tv dizisi var mı?

Ben uzak şehir dizisinin aşırı abartıldığını düşünüyorum, dizide kuzenlerin aşk yaşaması başlı başına saçmalık, başrol çiftin arasında zerre elektrik yok ben izlediğimde kayınbirader ve yenge görüyorum, dizinin mardin gibi tarihi bir şekilde çekilmesi ve sadakat ile fikriye karakterlerini oynayan yılların oyuncuları dışında bu reytingleri hak ettiğini düşünmüyorum
Abartıldığını düşündüğünüz bir tv dizisi var mı?
Cevapla