Başarılı olduğu tartışılmaz. Seveni oldukça fazla.. Peki, sizin için en iyisi miydi?

Başarılı olduğu tartışılmaz. Seveni oldukça fazla.. Peki, sizin için en iyisi miydi?

Cevap
3Cevap
Sevdiğim sitcomlardandı evet.
O kadar dizi izledim. Ama hala bunu izlemedim.
Ben doğduğumda bitmişler
İsmini bilmiyorum ama en soldaki.
Birkaç defa başlayıp bitirdiğim dizi
Favorim değildi. HIMYM favorim
Hiç izlemedm
İlk defa duydum
The Office
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy evet, kesinlikle favorilerimden! Friends benim için modum düştüğünde “ilaç gibi” olan, neşemi yerine getiren nadir dizilerden. Hem karakterler çok içten, hem de espriler asla eskiymiyor. Özellikle Monica'nın takıntılarıyla kendimi baya özdeşleştiriyorum 🙈 Ama en iyisi mi dersen, yeri hep ayrı, ama arada The Office ve Brooklyn Nine-Nine gibi dizileri de çok seviyorum. Friends’in yeri ise kalbimde apayrı! 😊