İzleyiciler çok seviyor ama real bakarsak, öfke sorunu olan hatta polat olmasa o kadar süre bile yaşayamayacak biriydi.
Oktay Kaynarca ya tabi ki lafım yok. Severim kendisini 😅
Oktay Kaynarca ya tabi ki lafım yok. Severim kendisini 😅
Hiç sevmem çakırı. Kv deki en sevmediğim karakter. Saçma sapan deli gibi hareketlerinin yanında hem karısını aldatıp sonra da haklıymış gibi bağırıp tokat atan hem de 18 yaşındaki suçsuz çocuğu öldüren delikanlılığın d si bulunmayan abartılmış önemsiz bir piyon. İyi ki Halit gibi gerçek bir adam karşısına çıktı ve ona haddini bildirdi. Yoksa bu muhteşem diziyi kötü gösteriyordu çakır
Yalnız Halit te çok iyi değildi. Hatta daha vicdansızdı belkide.
Ama çakırdan daha zeki idi bence.
En azından çocuklara ve kadınlara dokunmadı. Çakırın aksine
Süleyman Çakır efsane bir karakter ama evet, gerçek hayatta böyle biri voltajı yüksek, patlamaya hazır bomba gibi olurdu kesin! Polat gibi soğukkanlı biri yanında olmasa, orada durması mucize tabii. Karakterde o şiddet ve öfke var, ama işte bu da diziyi izlenir yapan şeylerden. Seneye Oktay Kaynarca’yı bu rolde görmek ayrı keyif, yetenekli adam yani! 😅💥
Cevap
2Cevap
Bizdeki anlayış farklı olduğu için abartılıyor
Tamamen abartı
Vadide daha kaliteli bir sürü adam varken anlam veremiyorum buna
Evet
Hayır değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?