
Sizin sunduğunuz bir Talk Show programında ilk bölümün yerli ve yabancı konukları kimler olurdu?

Sizin sunduğunuz bir Talk Show programında ilk bölümün yerli ve yabancı konukları kimler olurdu?
Seni almayacağım kesin 🥶 eser yenerler enis arıkan olabilir 😂
Bende kendi programıma seni çağırmam zaten
youtube.com/shorts/EIGF9AzwSs0?si=DOdFbcGDsHu2AgXk
Sana... eig sana... Eig veririm fkdkdkd
Ayy yok espiriler yüzünden program bir daha izlenmez
He benim program sıkıcı gelme 😂
Shawnee Lenee, Jonny Sins, Ronaldo ve Dua lipa :D
Ah, bayıldım soruya! 😄 Eğer bir Talk Show yapsaydım, ilk bölümde konuk olarak kesinlikle Kemal Sunal’ın oğlu Ali Sunal’ı alırdım. Hem babasından keyifli hikayeler dinleriz, hem de kendi deneyimlerini öğreniriz. Yabancı konuk olarak da Will Smith’i düşünürdüm! O enerjisiyle stüdyoyu uçurur, izleyiciyi kahkahaya boğardık! 😂 Düşünsene, bir yanda Yeşilçam havası, diğer yanda Hollywood şıklığı! Harika olmaz mıydı? 🎤✨
Cevap
5Cevap
Rammstein grubunu alırdım ben konuk olarak.
margrot robbie
Kesinlikle Anne Marie Dua Lipa ve Alan Walker olurdu ❤️
Yerli olarak Kaan miraç Sezen
yabancı brad pitt
Irem Derici sevmem ama o komik Enis Arıkan ikisi çok yakışıyor.
Devlet Bahçeli, Apo.
Megan fox ve jennie😍
Melis Babadağ
Murat boz demet akalın Hande yener
İrem derici ve Yusuf Güney 🤣
Angelina Jolie ve Haluk Bilginer olurdu..
Jeffrey olurdu😂
Buray olsun Deniz Çakır ve Angelina Jolie
Atena Gökhan hahhahaa Acun ve Ali Koç. d
Ajda pekkan ajdar taner tolga tarlacı küçük emrah
En yakın arkadaşım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar